ف مثل فیلتر!

از دو روز پیش متوجه شدم که ناگهان آمار بازدیدکنندگان وبلاگم پایین آمد. اول نفهمیدم چرا. تا اینکه دوستان با ای میل و در بلاگفا بهم خبر دادند که وبلاگم فیلتر شده.
راستش دلم گرفت. عجب مکافاتی شده این وبلاگ. توی بلاگفا با فحش و تهدید و پیغام های خصوصیِ مستهجن کاری کردند که فرار کنم. اینجا هم که آمدم و تازه داشتم عادت می کردم که فیلتر شدم.
برای چی آخه!؟
این چه کثافت کاری ئه که راه انداختن!
هیچ حرف عجیبی هم نزدم. کاش زده بودم…
عجبا!

14 پاسخ to “ف مثل فیلتر!”

  1. حقوقدان پاريسي Says:

    مبارك باشه! من حتي قبل از كودتا فيلتر شدم، هيچ هم نفهميدم چرا. البته تعجبي نداره، معيارها در سرزمين قدكوتاهان آبگوشتي است!
    _________________________
    پس با هم همدردیم… گندشون بزنه!
    معیارهاشون هم مثل خودشون آشغاله…

  2. آرش Says:

    آذین جان سلام.کل دومین ورد پرس فیاتر شده و احتمال قوی به زودی ظرف چند روز آینده باز میشه
    ___________________________
    مرسی آرش جون که خبر دادی…

  3. جفنگ میرزا Says:

    فکر میکنی میشه پرسید چرا این کارها به صورت فله ای انجام میشه! اصلا چرا رو برای چیزی میپرسن که پشتش فکر باشه اما چشت فبلترینگ اینها اصلا فکر نیست!
    نمونه اش هم همین وبلاگ تو! خداییش آخه مگه تو چی نوشته بودی که فیلتر کنن!
    به هر حال زیاد فکرش رو نکن تو کار خودت رو بکن به هر حال بعضی ها راهی پیدا میکنن تا مطالبت رو دنبال کنن
    _____________________________________________
    ممنون میرزا جان به خاطر دلگرمی. اینا مثل اینکه از سایه ی خودشون هم می ترسن…
    آره آدم باید کار خودش رو بکنه… هرچند که توی ذوقش می خوره..

  4. حسين ترابي Says:

    اينا تر و خشک را با هم مي‌سوزونند.
    ______________________
    اصولاٌ همه چیز رو می سوزونن…

  5. گل‌ناز Says:

    سلام
    ایمیل رو دریافت کردی؟
    دومین وردپرس رو فیلتر کردن.
    می‌ترسن دیگه!
    ____________________
    آره عزیزم.. یه کم دیر متوجه شدم. برات یه ای میل فرستادم..

  6. نسترن صورتی Says:

    ای بابا مگه مملکت قانون داره؟؟؟؟؟؟؟؟ شوهر من از سر کار برمیگشت خونه….گرفتن بردنش اوین!!! داریم از دلشوره میمیرم
    ____________________________
    ای بابا!!!
    واقعاٌ متاسفم. نگران شدن هم داره… اما سعی کن دلت رو قوی نگهداری. خیلی اوقات فرداش آزاد می کنن.

  7. آلبا Says:

    ف مثل فیلتر شکن…

  8. جفنگ میرزا Says:

    آره تومی ذوق آدم میخوره راست میگی!
    چی بگم والا!
    هر وقت معلوم شد جرا امبر انتظام اینهمه ساله توی زندانه اونوقت….
    میدونی منظورم اینه که این خانه از پایبست ویران است!

  9. ehsan74 Says:

    ستاد خبری اداره کل اطلاعات سایتهای معاند و محارب و غربزده آماده دریافت گزارشات شما از طریق پل ارتباطی 113 میباشد

  10. ehsan74 Says:

    سخنرانی در سفر استانی(با داد و فریاد بخوانید) : شما چند تا سایت فیلتر کردین!؟ 10 ؟؟؟ 9؟!؟؟ 8!؟!؟؟ کی فیلتره!؟!؟؟؟ جمعیت:: دشمن

  11. ehsan74 Says:

    سخنرانی محمود: به من خبر داده اند که یک دختر بچه 16 ساله دبیرستانی در زیرزمین خانه شان نشسته و فیلترینگ میکند

  12. ehsan74 Says:

    خاطرات محمود: در نیویورک یک بچه 3 ساله دیدم که با زبان اسپانیولی به من اشاره کرد و گفت: فیلترینگ! فیلترینگ!

  13. ehsan74 Says:

    مشترک گرامی، با استناد به قوانین حفظ نظام، دسترسی شما کلهم اجمعین به اینترنت امکان پذیر نمیباشد . از رسانه ملی استفاده کنید

  14. ehsan74 Says:

    به زوری روزی خواهد رسید که صفحه فیلترینگ فقط دو سایت برای پیشنهاد دارد:پرزیدنت دات آی آر … لیدر دات آی آر

بیان دیدگاه